World of shape

Jag är med i Januaris World of shape eller Fitness fighten utmaningen. Vinnaren efter en månad som fått flest röster i sista omröstningen vinner 15 000kr. Det vore väl något?

Jag lovade mig själv att gå med i World of shape på nyår bara någon timme innan midnatt och tänkte "Nu jäklar!".

Jag är inget stort fan av kvarg och mycket kvarg och keso blir det att man äter när man är med i World of shape, men jag hoppas det ger resultat.

Min motivation är att nästa gång Backstreet boys kommer till Sverige så ska jag be dem att lyfta mig. Har jag gått ner mycket (läs: väldigt mycket, dvs. fortsatt gå ner i vikt resten av året) så ska jag bara be AJ McLean lyfta mig då han är min favorit i gruppen.

Är du med i World of shape eller har du något tips på hur man ska gå ner i vikt? Jag kommer skriva mer om min vikt och träning här i bloggen så har ni några frågor så fråga på!
Vikt | Fitness fighten, Vikt, Viktminskning, World of shape | |
Upp